Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Μικρά και μεγάλα ψεματάκια..



Προσπαθώντας πολλές φορές να μην πληγώσουμε και να μην απογοητεύσουμε κάποιους που αγαπάμε αναγκαζόμαστε να πούμε μερικά μικρά ψεματάκια, άλλες πάλι τα ψεματάκια γίνονται ψέματα και κάποια στιγμή καταλήγουν να γίνουν μεγάλα ψέματα … Ξέρουμε όμως από τις δέκα εντολές που διαβάσαμε στα θρησκευτικά ότι είναι ένα από τα αμαρτήματα που δεν πρέπει να κάνουμε αλλά κάτι πολύ βαθιά εκεί μέσα μας λέει, "έλα πες το για καλό το κανείς άλλωστε δεν θα είναι και η μοναδική εντολή που δεν έχεις ακούσει.. "Έτσι ξαφνικά ανοίγει η πυγή με τα ψέματα και μετά όλα έρχονται μόνα τους χωρίς να το θέλουμε …

Σήμερα ήταν μια μέρα από αυτές που χρειάστηκα να τα χρησιμοποιήσω, για να μην πληγώσω το πιο αγαπημένο μου πρόσωπο. Δεν θα το έκανα είχα πει πριν από χρονιά στον εαυτό μου, αλλά έλα που μερικές φορές η ζωή δεν μας ακούει και κάνει τις δικές της ανατροπές .Έδινα την καλύτερη παράσταση της ζωής μου και ήθελα τόσο να είμαι πειστική αλλά όταν δεν έχεις μάθει για χρονιά να το κανείς σου βγαίνουν όλα αυτά τα μικρά σημαδάκια ψεύδους που αρχίζουν σιγά σιγά να ζωγραφίζονται πάνω στο πρόσωπο σου, ένα γελάκι άσχετο, ένα ανέβασμα του φρυδιού, ένα χαμήλωμα του βλέμματος, ένα μικρό δαγκωματακι στα χείλη και άντε μετά να κρυφτείς που ξέρεις ότι φταις κιόλας..

Ήθελα να φωνάξω τον Caravaggio εκείνη την ώρα να σώσει την κατάσταση, να ζωγραφίσει στον καμβά του προσώπου μου αλλά μάταια οι περίεργες γκριμάτσες τώρα δεν έλεγαν να αλλάξουν μορφή και έβαζα όλες μου τις δυνάμεις για να γλιτώσω από το ανακριτικό βλέμμα που δεν έλεγε να πιστέψει ούτε λέξη από όσα σκαρφιζόμουν σαν να ήθελε να με αδειάσει από όλα όσα έβλεπε σαν να ήθελε να με αφήσει γυμνή στη μέση της καταιγίδας και πάλευα με κάθε τρόπο να γλιτώσω…δεν είχα πάει για πρόσκοπος μικρή έτσι δεν ήξερα τι κάνεις όταν βρεθείς στη μέση της καταιγίδας ακανόνιστες κινήσεις μόνο για επιβίωση μόνο αυτό μπορούσα να κάνω….μόνο αυτό μπορώ να κάνω…και θα ήθελα να ήταν όλα ένα κακό όνειρο αλλά δυστυχώς είναι Ζωή ..

8 σχόλια:

TNT είπε...

Πραγματικά δεν ξέρω και εγώ τί είναι καλύτερο? να πέσεις στην αμαρτία προκειμένου να μην στεναχωρέσεις τον άνθρωπό σου ή να του πεις κατάματα την αλήθεια και να έχεις καθαρή τη συνείδησή σου ....? Προσωπικά εάν θέλεις την άποψή μου.. και επειδή ήμουν πάντα τέτοιος άνθρωπος... άλλωστε λένε ''το πρόσωπο είναι σπαθί'' έτσι και εγώ προτιμώ τη σύγκρουση, προτιμώ τη δυσαρέσκεια από το να '' χαιδέψω'' τα αυτιά του άλλου.... και να μην έχω και τις τύψεις της αμαρτίας όπως έχεις και εσύ τώρα.... βέβαια πάντα μα πάντα υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος... όλα σχετικά τελικά ε? Άντε καλή σου μέρα και μην στεναχωριέσαι ας ήταν το τελευταίο σου.... :)

Eric Draven είπε...

Μα υπάρχουν άνθρωποι που λένε ψέματα...? Μου θυμίζει εκείνη την μέρα που καθώς περπατούσα στο πάρκο, σταμάτησε ακριβώς από πάνω μου ένας ιπτάμενος δίσκος και βγήκαν απο μέσα κάτι μικρά πράσινα καλικαντζαράκια, με απήγαγαν και με πήγαν στον πλανήτη τους, όπου αφού με εξέτασαν ενδελεχώς αποφάσισαν να φτιάξουν αντίγραφα μου γιατί ήμουν ότι πιο τέλειο είχαν συναντήσει ποτέ...

Άκους εκεί, υπάρχουν ψεύτες....
Τς, τς, τς....

:ppp

naya είπε...

Κ εμενα με ειχε καταπιει καποτε ενα τερααααστιο ψαρι κ με ξεβρασε ατο νησι των lost κ εκει τους γνωρισα ολους κ στο τελος ηρθε ο δισκος που ειχε παρει τον eric k με γυρισε σπιτι!
Σοβαρα τωρα(!)σε καταλαβαινω..αναγκαζεσαι να πεις ψεματα στους αλλους αλλα αυτο που σε πληγωνει ισως κ να ειναι οτι λες ψεματα στον εαυτο σου..
Θα την βρεις την ακρη ειμαι σιγουρη..
Φιλια!

truth around us......... είπε...

Kαλησπέρες...
My tnt χαίρομαι που υπάρχει ένας άνθρωπος που έχει τη δύναμη να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις με ειλικρίνεια εγώ δεν μπορώ ακόμη γιατί ξερώ πολύ καλά ότι κάποια πράγματα αν βγουν από το στοματάκι μου μπορεί να κάνουν κάποιους δυστυχισμένους έτσι για ακόμη μια φορά η μικρή χαζούλα προτιμά να τα πνιγεί μέσα της με ψεματάκια...
Φιλακια καλο βραδυ...

truth around us......... είπε...

Well καλέ μου Eric αυτό το αντίγραφο λες να το ξεχάσανε στην αποθήκη του ιπτάμενου δίσκου η λες να σταμάτησαν σε πειραματικό στάδιο…? μάλλον σε βρήκαν πολύ σπάνιο και είπαν να σε επεξεργαστούν ακόμη λίγο η θα γυάλισες στο μάτι σε καμιά πράσινη καλικαντζαρινα και είπε να σε κρατήσει για πάρτη της χιχιχι... Σε ποια χώρα λες να ρίξανε τα αντίγραφα σου να πάρουμε κανένα για το σπίτι τι μόνο η πράσινη θα σε χαίρετε ...?
Καληνυχτααα φιλακιααα..

truth around us......... είπε...

Naya ακριβώς αυτό με πειράζει ότι αναγκάζομαι να πω ψέματα στον ίδιο μου τον εαυτό...
Πως ήταν στον ιπτάμενο δίσκο γνώρισες κι εσύ κανένα κούκλο πράσινο Bradoκαλικαντζαρινο η υπήρχε και εκεί καμιά Jolie και μας τον έφαγε για ακόμη μια φορά..?
Φιλια καληνυχτα

Pan είπε...

Καλημέρα.

Από "επιστημονικής" απόψεως, το ψέμα θεωρείται γνώση των κοινωνικών κανόνων.

Δηλαδή, ότι είναι σίγουρα σημαντικότερο το να μην πληγώσεις κάποιο αγαπημένο παρά να μείνεις "πιστός" στις δέκα εντολές.

Άσε που είναι βαρετό μέχρι αηδίας.

truth around us......... είπε...

Καλημέρα καλέ μου Pan
Είδες τελικά είναι χρήσιμα και αυτά μέσα στη ζωή κάνουν τα πράγματα πιο διαφορετικά πιο ψεύτικα και είναι καλό να ξεφευγεις λίγο από την πραγματικότητα...
Φιλία καλε μου..