Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Ρόδα είναι ...


Θόρυβος της μηχανής και μυρωδιά καμένου λάστιχου και μόλις πάρεις τη στροφή να σου ο απέναντι, ο δίπλα, ο χθεσινός και αυριανός να σου θυμίσει "κοριτσάκι ρόδα είναι και γυρίζει" ναι OK και αν είναι ..μια μέρα μπορεί να την πετύχω στη σωστή της πλευρά δεν πάει να είναι. ρε αδερφάκι ... η δική μου θα γυρίσει εκεί που θέλω εγώ...


Ο κύκλος άλλωστε είναι το αγαπημένο μου σχήμα δείχνει επανάληψη, ολοκλήρωση ,κίνηση, ζωντάνια ,ενέργεια ...τυχαία λέτε να χρησιμοποιήθηκε σαν τροχός για κίνηση, τυχαία είναι στο σώμα μας την ώρα που αγκαλιάζουμε ...τυχαία η φύση έκανα όλα τα νόστιμα και ζουμερά φρούτα με αυτό το σχήμα...?


Εδώ μέχρι και να τον χαράξω πάνω μου σκέφτηκα να μου θυμίζει λάθει και να μου δίνει ώθηση να συνεχίσω στα επόμενα στα νέα στα ωραία να βρω ίσως την ολοκλήρωση μου δεν ξέρω καν αν την θέλω από τους γύρω μου την θέλω πρώτα από εμένα και όταν θα αντέχω το να είμαι μόνη με τον εαυτό μου ίσως τότε τα καταφέρω να δω και άλλα σχήματα..

8 σχόλια:

Masterpcm είπε...

Απόψε πατήσατε επάνω μου με τη ρόδα σας και με λιώσατε με το Again των Archive...
Δεν ξέρετε πόσο βαριά είναι η αποψινή σας ανάρτηση για την πλάτη μου...

Ανώνυμος είπε...

το κειμενο σου το διαβασα 3 φορες γιατι μου αρεσε παρα πολυ..αλλα...η τελευταια σου παραγραφος με ανατριχιασε.τοσο μιλας στον αναγνωστη σαν ναναι διπλα σου!!!!...καλη σου μερα

jerronymo είπε...

Και ξερεις ο κυκλος δεν εχει αρχη μεση και τελος...Οπως και τα ονειρα σου...

tovenito είπε...

και κανείς δεν κατάφερε να τετραγωνίσει τον κύκλο..

truth around us......... είπε...

masterpcm αύτη τη φορά πατερούλη είμαστε στα ισα μας γιατί και εσύ αγαπητέ μου με το τελευταίο σου post με διέλυσες δεν πειράζει πάντως χρειάζονται κι αυτά μπας και ανοίξουμε ματάκια και δούμε παρά πέρα...
Τα φιλιά μου και την πιο γλυκιά καλημέρα σου στέλνω...

truth around us......... είπε...

παπαρούνα γλυκιά μου σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου…
Όλα είναι πράγματα που αισθάνομαι αλήθειες μου που δεν έχω άλλο τρόπο να τις φωνάξω…
Φιλιά καλημέρα χρωματισμένη

truth around us......... είπε...

Jerronymo λες γι αυτό να με βάφτισα ονειροπόλα σε ένα παιχνίδι που μου είχε στείλει η αγαπητή naya γιατί κι εγώ δεν έχω αρχή μέση και τέλος στα συναισθήματα μου …στα άκρα όλα μέχρι να διαλυθούμε….
Τα φιλιά μου ινδιάνικα

truth around us......... είπε...

tovene592 άλλο ένα συν του δεν πνίγετε από κανόνες ...
Τα μαθηματικά φιλιά μου και την κάλημερα μου