Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Ντρέπομαι


Που ζω σε αυτό το κράτος....

Που δεν αναλαμβάνει κανείς αυτές τις ρημαδες τις ευθύνες..

Που πρέπει να βλέπω όλη αυτή την καταστροφή στη τηλεόραση.

Που όλα μου θυμίζουν εμπόλεμη ζώνη..

Που ανεύθυνα άτομα παίρνουν την εξουσία στα χέρια τους...

Που όλοι μας αύριο θα ξεχάσουμε το περιστατικό σαν να μην συνέβη..

Που κάποιοι καταχραζοντε τον θάνατο αυτού του παιδιού για μερικά λεπτά παραπάνω δημοσιότητας..

Που βάλαμε αυτά τα τομάρια στο σπίτι του λαου και νομίζουν ότι μπορούν να το κάνουν μπουρδέλο...

Που χάσαμε ακόμη ένα παιδί τόσο άδικα...

Ντρέπομαι ντρέπομαι ντρέπομαι για όλα ..

27 σχόλια:

Christina Amana είπε...

"Που όλοι μας αύριο θα ξεχάσουμε το περιστατικό σαν να μην συνέβη..
Που χάσαμε ακόμη ένα παιδί τόσο άδικα..."

Για αυτά εγώ ντρέπομαι πιο πολύ
Που αυτή η ψυχούλα σε μια βδομάδα θα έχει ξεχαστεί γιατί πλέον δεν θα πουλάει το θέμα
Που αυτό το παιδί δεν θα ηρεμήσει ποτέ γιατί ο "κύριος" αστυνομικός θα μείνει έξω
Που τις ζημιές θα τις πληρώσουμε εγώ και εσύ
Που και άλλα τέτοια αθώα ΠΑΙΔΙΑ (παιδιά ρε μαλάκες, ακούτε???) θα φύγουν

Καλο ταξίδι μικρέ...

truth around us......... είπε...

amana για ολα γλυκια μου για ολα και ειναι τοσο αβασταχτη αυτη η ντροπη ...

Christina Amana είπε...

Αυτό το παιδί που έφυγε μου ήταν άγνωστο
Όπως υποθέτω και στους περισσότερους
Πλέον είναι δικό μου παιδί
Γιατί αυτό το ανήλικο αντιπροσωπεύει εμένα, εσένα, τον αδερφό μας, τον ξαδερφό μας, τον φίλο μας...

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που ζω στην Ελλάδα
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που γίνονται τέτοια
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που θα ξαναγίνουν
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ

truth around us......... είπε...

amana μου ηρθε ενας στιχος σου τον στελνω γιατι πρεπει να συνεχισουμε ...
Στα λάθη τους χαμένος κι η σκέψη τρέχει
τον πόνο η ψυχή μου ευτυχώς ακόμα αντέχει
τα μάτια μου μπροστα σ’αυτά ποτέ δε κλείνω
τα όνειρά μου πάνω σας δε τ’αφήνω.

Christina Amana είπε...

Κοίτα να δεις...
Η ζωή προχωράει και εμείς πρέπει να κάνουμε το ίδιο μαζί της
Και εγώ, και εσύ, και ο καθένας μας θα συνεχίσει να ονειρεύεται και να ζούμε
ΑΛΛΑ
μην ξεχάσουμε τι έγινε
Να το ξεπεράσουμε αλλά να μην το ξεχάσουμε

truth around us......... είπε...

amana δεν θελω να ξεχασω

Christina Amana είπε...

Και να θες δεν γίνεται
Αυτό που γίνεται τώρα
Από τη δολοφονία του παιδιού μέχρι και τις λεηλασίες είναι πράγματα που δεν θα μπορείς να ξεχάσεις
Αυτά θα γίνουν ιστορία
Αυτά είναι πρωτοφανή γεγονότα
Αυτά πλέον αποτελούν μέρος του καθένα μας

Ανώνυμος είπε...

ΨΗΛΑ ΒΡΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!

ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΕΓΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ...

ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ

ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!

Christina Amana είπε...

Οδοιπόρε μου όμως δεν φτάνε να λέμε όλοι οτι ντρεπόμαστε...
Ο κ. Καραμανλής έλεγε οτι λυπάται για την κατάσταση σε πυρκαγιές/κύπριο φοιτητή/παιδί με πράσινα σταράκια/τώρα στον αλέξανδρο
αλλά τα εννοούσε?
...
...
...
ΟΧΙ! Τα λόγια μπορούν να είναι πολλά.
Εγώ και εσύ και ο καθένας απλός άνθρωπος το λέει και το εννοεί.
Το θέμα είναι τι κάνουν οι εκάστοτε κυβερνώντες

truth around us......... είπε...

Odipore γλυκέ μου προσπαθώ αλλά δεν μου βγαίνει δεν μου βγαίνει και πνίγομαι με όλα αυτά που βλέπω...και μετα ξανα στιχους σκεφτομαι
Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν’ ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω.

Ανώνυμος είπε...

Από αυτούς δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα, εχώ τους έχω γραμμένους εδώ και καιρό όλους τους.

Εγώ αυτό που κάνω είναι εθελοντικη δράση, όπου μπορώ και όπως μπορώ, αρκεί να βοηθώ

Λυπάμε δεν πιστεύω στην πολιτική

* The truth around us... sorry που καταχράζομαι την φιλοξενία σου.

Ανώνυμος είπε...

Και καλά κάνεις και το τραγουδάς και να τραγουδάς όσο μπορείς και πιο δυνατά και πιο ψηλά.

Υπάρχει Ελπίδα, όσο υπάρχουν Ανθρωποι το ακούς;

Μη χάσουμε την ελπίδα και την ανθρωπιά μας

truth around us......... είπε...

amana απλά ετοιμάζουν το επόμενο έγκλημα και ξαπλώνουν για να δουν όνειρα γεμάτα συγχωροχάρτια..κι έτσι εύκολα ξεχνάνε ..μόνο που ξεχασανε το ότι κάποτε ήταν άνθρωποι κι αυτοί

Christina Amana είπε...

Οδοιπόρε μου είμαι 18 χρονών παιδί και ξεκινάω τη ζωη μου τώρα...
Θέλω να βλέπω οτι υπάρχει μια ελπίδα στο μέλλον μου,
Θέλω να πιστεύω οτι κάτι μπορεί να αλλάξει...
Πες το παιδική άγνοια, πες το όνειρο θέλω να πιστεύω οτι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα!
Οσο για την πολιτική
Ούτε εγώ πιστεύω
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Υπάρχουν βρικόλακες που ρουφούν και το παραμικρό ευρώ που έχω έγω και εσύ και οι γονείς μας...
Παρόλα αυτά αυτοί είναι υπεύθυνοι για τη χώρα είτε μας αρέσει είτε όχι

truth around us......... είπε...

odiporos hope οπως η ελπιδα του banksy

tovenito είπε...

ντρέπομαι που μερικοί δεν ντρέπονται

truth around us......... είπε...

tovene592 αυτοί δεν το καταλαβαίνουν δυστυχώς γλυκέ μου κρίμα αλλά έτσι είναι

Zealot Ape είπε...

Όσο αλλού και να 'σαι μερικά πράγματα δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα...

jerronymo είπε...

Ντρεπομαι για τον εαυτο μου που ακομα και αν εκφραζω την αντιθεση μου αφηνω αυτην την κατασταση να συνεχιστει...Ντρεπομαι και για τους αλλους που πραττουν οπως εγω(οι περισσοτεροι που θα το αρνηθουν θα ειναι ψευτες)

Ανώνυμος είπε...

ντρεπομαι γιατι υπαρχουν καποιοι που δεν ντρεπονται και δεν θα καταλαβουν...κι ειναι ο,τι χειροτερο να μην καταλαβαινεις οτι εχεις κανει λαθος.....σε τι κοινωνια ζουμε ????αντι να παμε μπροστα,παμε πισω...........

ας μην ξεχασουμε ομως!!!!!!αυτο θα ειναι η μεγαλυτερη ντροπη

fcs είπε...

Na tolmiso na po oti NTREPOME kai ego mazi sas gia ola auta kai gia ton "tixeo" tropo kai "tixeo" timing pou eginan ola auta osta na ksexasti (?) to Vatopedi...

truth around us......... είπε...

zealot-ape δεν μπορούν γλυκέ μου είναι μια πληγή που θα μείνει ...και όπως και να το κάνουμε πονάει πολύ ...το άσχημο είναι ότι πονάει εμάς και όχι αυτούς που ευθύνονται για την μπουρδελοποιηση του κράτους

truth around us......... είπε...

jerronymo κι εγώ γλυκέ μου και πονάω αλλά δεν μπορεί άλλο να συνεχιστεί αυτό έως πότε θα σκύβουμε το κεφάλι υπάρχει και ουρανός εκεί έξω..

jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ..

truth around us......... είπε...

παπαρούνα γλυκιά μου μακάρι να τα καταφέρουμε να μην ξεχάσουμε ξέρεις αν θυμόμασταν ίσως η ιστορία να ήταν παράδειγμα για καλύτερο μέλλον δυστυχώς εμείς έχουμε πάρει την πιπίλα που γράφει πάνω προς επανάληψη και άντε να καταλάβεις ότι κάνεις λάθος μετα...τα φιλιά μου hope μόνο αυτό μας μένει

truth around us......... είπε...

fcs μα τι λες τώρα υπάρχει κι αυτό..?Φυσικά και θα το ξεχάσουμε αφού είναι το πιο εύκολο που μάθαμε να κάνουμε μας διευκολύνει και από το να λύνουμε τα προβλήματα.

truth around us......... είπε...

jk in your life αυτοί μια χαρά τα καταφέρνουν ...η αμνησία είναι προνόμιο τελικά... και αυτοί είναι οι προνομιούχοι από οτι φαίνεται ..
Τα φιλιά μου