Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Angels


Υπάρχουν είμαι σίγουρη δεν τους έχω δει αλλά τους πιστεύω με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου .
Είναι αλήθεια εκεί ψηλά ;
Η είναι ο γείτονας, ο φίλος, ο αδερφός, η μάνα , μια ηλικιωμένη γυναίκα που τριγυρνάει στους δρόμους, ένα παιδί που έρχεται στον κόσμο, ο πατέρας που καμαρώνει μέχρι τα βαθιά του γεράματα για τα "κατορθώματα" μας.
Πιστεύω ότι κάποια άτομα έρχονται στη Ζωή γεννημένοι άγγελοι για να δώσουν δεν ζητάνε ποτέ κάνουν τα πάντα για τους άλλους χωρίς ανταλλάγματα χωρίς ζητιανιές.
Θέλει δύναμη να τους δεις κατάματα πριν φύγουν....
Θέλει κουράγιο να μην τους λειπάσε για το μοναχικό δρόμο στον οποίο βαδίζουν....
Θέλει αντοχές στο να μπορέσεις να τους αφήσεις χώρο να ακουμπήσουν επάνω σου......
Θέλει γενναιότητα να τους αφήσεις να φύγουν με χαμόγελο στην καρδιά χωρίς χωλές και πίκρα ούτε καν πόνο....
Θα ήθελα να έχω μια τόσο μεγάλη αγκαλιά να τους την χαρίσω απλόχερα να σβήσω κάθε φοβία και άγχος,αλλά είμαι τόσο μικρή μπροστά τους που δεν βλέπω το φως τους.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: