Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Superhero


Από μικρή φανταζόμουν ότι υπάρχει κάπου εκεί έξω, του έβαζα στολή, του φορούσα μπέρτα τον έβαζα στα όνειρα μου . Πολλά βράδια έψαχνα να τον βρω έξω να πετάει να με πάρει μαζί του δεν ξέρω αν ήθελα να είναι ο Batman ο Spiderman η έψαχνα έναν Superman . Μετά προβληματίζομαι λέω διάφορα με τον νου μου ,φταίω εγώ άραγε και τα τόσα παραμύθια που άκουγα μικρή; Πραγματικά θα ήθελα όμως να είναι πολύ αλήθεια θα ήθελα να υπάρχει να με ακούει να είναι δίπλα μου να με έχει στην αγκαλιά του να κάνουμε πτήσεις μαζί να κάνουμε διαδρομές χωρίς προορισμό μόνο να τον ακούω να τον αισθάνομαι.

Σε ψάχνω να ξέρεις θέλω να υπάρχεις πιστεύω σε εσένα στις δυνάμεις, σου θα κάνω τα πάντα να σε φέρω κοντά μου αρκεί να το θέλεις κι εσύ!!

Θα παλέψω για εσένα με κάθε μου δύναμη όταν σε εγκαταλείπουν οι δυνάμεις σου φτάνει να είσαι καλά αυτό θέλω μόνο για εσένα.

Αν είναι όμως να σου κάνω κακό με το σκοτάδι μου, τότε καλύτερα γλυκέ μου superhero τρέξε για να γλιτώσεις γιατί εγώ δεν θα έχω κουράγιο να το κάνω.

Σε περιμένω.....
Σε ονειρεύομαι.......
Σε ακούω......
Σε νοιώθω......
ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ......

Δεν υπάρχουν σχόλια: